Tandproblem

Ja Linnea har då en lös tand som hon kan snurra på,
hon var rädd för att den skulle lossa inatt och svälja den, så vi försöker
dra ut den, men misslyckas...
i samma veva står Ella och tittar på, det ser ut som hon tappat en tand,
men i själva verket så har hon hittat en pärla till pärlplattor och stoppat den
i munnen därefter har hon lyckats med att trä den över sin framtand...
jag ska försöka få ut den, men då biter hon mig i fingret (ordentligt)
jag börjar skrika (inte det smartaste) , till slut får jag ut den , dock med en trasa lindad
om mitt finger.

Nu sover dom sött i sina sängar, och jag har ont i fingret.

Kommentarer
Postat av: kurrana

den var rolig

2008-09-22 @ 19:58:47
URL: http://septemberella.blogg.se/
Postat av: Marre

Ha ha.. Bästa blogginlägget! :-) massa kramar!

2008-10-09 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0