Städa städa....

Alla är utsparkade, jag städar för fullt.
Jag lyckades nästan att låsa in mig själv i vår garderob, har satt upp en lampa som tänds när
dörren öppnas... skulle nu spika fast sladden, står på insidan och ska se till att dörren
går igen med sladden imellan, som tur var så fastnade dörren lite och jag kommer på att det
inte går att öppna inifrån.... annars hade jag suttit där i mörkret och tjoat :)

Nu ska det fortsättas med städning, kan erkänna att jag är bra sugen på att lägga mig i soffan
med en bok...

Kommentarer
Postat av: Marre

Skriv mer, skriv mer!!! :)

2008-09-16 @ 20:57:15
Postat av: Kickan

Hallelojsan, du skulle bli bättre på å skriv?? va hände? va hände? :D

2008-09-16 @ 23:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0