Trevlig dag

Dagen blev bättre och bättre...
Lade ut Ellas bärsele till försäljning, 40 minuter senare var den såld :)
Åkte till söder för att överlämna den, där jag även möte Ellas
faster Cecilia, vi åt Sushi.... mums

Passade på att titta in på Din Sko där jag hittade ett par höststövlar
till Linnea, eftersom hon mestadels använder kjol är det perfekt med när
det blir lite kyligare. Så inte de små benen fryser :)

Har även lämnat in min ansökan till ICA, nu är det bara att vänta och se.

Men nu är jag trött... hängig rätta sagt. Orkade inte laga mat,
så F. och Linnea gick och handlade pizza.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Du får inte skämma bort de små barnen. :P

2008-08-29 @ 02:12:33
Postat av: Sid

hoppas pizzan smakade...

2008-08-29 @ 08:47:05
URL: http://alltidvaken.com
Postat av: Ceci

Mmm pizza va gott :)

2008-08-30 @ 01:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0