Klister

Ja vad hände mig på Rusta idag då ????
Jo ser ni... jag skulle titta på klister till Kristinas tapeter och tapper den förbannade burken så att de går sönder,
sedan hade jag klister på byxor och skor :)

Jaja vad gör det, jag Kristina och Ella hade en trevlig shoppingdag vi skulle äta lunch på IKEA, men det var en sådan kö så vi tog en fika istället. Inhandlade nya saker till köket, hissgardiner och hyllor i rött, stod och velade angående färgvalet, men Kristina tyckte att jag skulle ta det.

TACK KRISTINA... det blev super.

Nu sitter jag själv uppe medans alla sover... kollar på film

Kommentarer
Postat av: Kickan

haha, kommer nog aldrig att glömma det, fan va rolig du såg ut, såg ut som du hade blivit nersprutad me nå vitt kladd...hahahaha

2008-09-16 @ 23:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0